نرم افزار حسابداری هانا

ماژول خرید و فروش برای سازمان‌ها - آپدیت 1404

شالوده تمام سازمان‌های تولیدی، بازرگانی و فروشگاه‌ها، خرید و فروش است. از همین رو ماژول خرید و فروش در سیستم حسابداری این سازمان‌ها از اساسی‌ترین زیرسیستم‌هایی است که باید در نرم افزار مالی اعمال شود.

هانا سیستم با داشتن بیش از 16 سال تجربه موفق در طراحی و توسعه نرم افزارهای مالی و حسابداری از نیاز کسب‌وکارها آگاهی کاملی دارد. این مجموعه برای مدیریت بهتر و سریع‌تر، نرم افزار حسابداری یکپارچه بازرگانی را طراحی کرده است که ماژول خرید و فروش یکی از مهم‌ترین زیرسیستم‌های آن است.

اگر فرایندهای خرید و فروش را هنوز به شیوه قدیمی انجام می‌دهید؛ دیگر وقت آن رسیده که این ماژول را به سیستم حسابداری خود اضافه کنید. اگر نیازی به راهنمایی‌های بیشتری دارید، می‌توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید. حال در این مطلب قصد داریم اطلاعات بیشتری راجع به ماژول مربوط به فرایندهای خرید و فروش این مجموعه در اختیارتان قرار دهیم.

اگه سوالی داشتی، از کارشناسان هانا بپرس...

چرا باید از ماژول خرید و فروش در سیستم حسابداری استفاده کرد؟

هر آنچه که مربوط به فرایندهای خرید و فروش باشد؛ جزوی از فعالیت‌های کسب‌وکارها محسوب می‌شود. به همین دلیل این بخش از سیستم حسابداری باید با بخش‌های دیگری مانند: انبار، فروشگاه آنلاین، تولید و غیره در ارتباط باشد. درنتیجه مدیریت و کارایی بهتر سیستم مالی و عملیاتی سازمان به وضوح قابل مشاهده خواهد بود.

وجود یک مسیر کامل از فرایند خرید و فروش برای هر کسب‌وکاری ضروری است. در این صورت، تصمیم‌گیری با داده‌های دقیق در هر زمانی برای شما میسر خواهد بود. درنتیجه برای ثبت تمام فرایندهای مالی مربوط به خرید و فروش کالاها باید از برنامه‌های حسابداری یکپارچه استفاده نمود.

با وجود قابلیت اتصال خودکار به انواع ماژول حسابداری مانند: انبار، باشگاه مشتریان، بازاریابی، حقوق و دستمزد؛ شفافیت مالی که اکثر مدیران به دنبال آن هستند، برقرار می‌شود. علاوه بر آن مدیریت هزینه‌ها که اساسی‌ترین تصمیمات سازمان را نیز در پی دارد؛ به نحوی ساده صورت می‌گیرد.

ویژگی‌های ماژول خرید و فروش هانا سیستم

یکپارچگی و جامعیت ویژگی‌های این ماژول، روند تمام عملیات سازمان را برای مدیران تسهیل می‌کند. مزایای ماژول خرید و فروشی که مجموعه حسابداری هانا طراحی کرده است؛ عبارت‌اند از:

  • ثبت داده‌های فاکتور و صدور پیش فاکتور فروش
  • کنترل، ردیابی و به‌روزرسانی سریع موجودی
  • امکان اعمال درصدهای مربوط به تخفیف
  • امکان وارد کردن اطلاعات در چند فاکتور به صورت هم‌زمان
  • قابلیت ارتباط مستقیم با دستگاه پوز صندوق فروشگاه
  • اتصال به ‌‌بارکدخوان به با استفاده از کد و شماره سریال برای جستجو اجناس
  • تعریف خریدار و فروشنده به‌صورت نامحدود
  • ارسال مستقیم فاکتور به مشتریان از طریق پیامک
  • قابلیت اتصال به سایر زیرسیستم‌های سازمان
  • امکان مشاهده بدهی مشتریان
  • مشخص کردن عملیات حواله کالا
  • گزارش مانده بدهی مشتری بر روی فاکتور
  • تعریف توزیع‌کنندگان کالا و کانال‌های مختلف توزیع
  • امکان محاسبه فی بر اساس مبلغ کل
  • مشخص کردن محل فروش کالا
  • امکان انتخاب کالا با عکس کالا

با توجه به ویژگی‌هایی که در بالا اشاره شد؛ با اعمال ماژول خرید و فروش این مجموعه در سیستم‌ حسابداری شرکت، کمک شایانی به تمام فرایندهای مالی مربوطه می‌کنید. مهم‌ترین دلیل استفاده از این نوع زیرسیستم، صرفه‌جویی در هزینه و وقت، ایجاد شفافیت مالی و مدیریت بهتر هزینه‌ها برای تصمیمات آتی شرکت است.