- نرم افزار حسابداری

نرم افزار حسابداری رستوران و اغذیه فروشی هــانــا
هانا سیستم نرم افزارهایی منحصر به فرد و متمایزی دارد که میتوانید آنها را برای ثبت خودکار اسناد حسابداری و کاهش خطاها و صرفهجویی در زمان تهیه کنید. با استفاده از این نرمافزار میتوانید امور مالی خود را به طور جامعتری مدیریت کنید.
ماژول های فعال در نسخه بازرگانی :
- حسابداری
- خرید و فروش
- دریافت و پرداخت ( خزانه داری )
- انبارداری
قابلیت ها و امکانات سیستم نرم افزار حسابداری رستوران و اغذیه فروشی هــانــا
- - مدیریت شعب
- - ارائه اپلیکیشن مدیریت
- - کیسوک ثبت سفارش
- - سفارش گیر گارسون
- - پنل sms
- - امکان سفارش مشتریان از طریق QR Code
- - امکان چاپ سفارش مشتری در چند محل
- - مشاهده میزهای خالی
- - مدیریت انبار مطابق فرمول
- - ایجاد اشتراک برای مشتریان رستوران
- - وصل شدن به دستگاه کارتخوان
- - تهیه گزارشهای حسابداری
- - تخمین مواد مصرفی و اولیه رستوران برای روزهای آینده
- - پیشبینی درصد فروش
- - اتصال به سایر نرمافزارها برای فروش آنلاین
تصاویر محیط نرم افزار نرم افزار حسابداری رستوران و اغذیه فروشی هــانــا
مشاوره و خرید نرم افزار حسابداری میوه و تره بار
مشاوره و خرید نرم افزار حسابداری فروشگاهی
مشاوره و خرید نرم افزار حسابداری ویزیتوری
ماژول های افزودنی نرم افزار حسابداری رستوران و اغذیه فروشی هــانــا
ماژول تولیدی
این ماژول قابلیت های زیر رو با قیمت ( 15.000.000 تومان ) ارائه میده :
- عملیات تولید
- تعریف فرمول تولید و کسر مواد اولیه بهصورت اتوماتیک و حقوق مستقیم
تولید طبق فرمول - امکان گزارشگیری از کسری مواد بههنگام تولید
- محاسبه کسری مواد اولیه بر اساس تعداد محصول تولیدی
- عملیات اصلاح تولیدها و فرمولهای تولید
- عملیات سربار به روش های استاندارد و واقعی
- گزارش تولیدهای انجامشده
- گزارش فرمول تولید
- گزارش تخمین تولید بر اساس مواد اولیه موجود در انبار
ماژول حقوق و دستمزد
این ماژول قابلیت های زیر رو با قیمت ( 8.000.000 تومان ) ارائه میده :
- امکان معرفی پرسنل بههمراه مشخصات پرسنلی و حقوقی
- امکان ثبت قرارداد های پرسنلی مطابق قوانین اداره کار و تامین اجتماعی و یا دلخواه
- امکان ثبت کارکرد پرسنل بهشکلهای ساعتی، روزمزدی، ماهیانه و تعداد کارکردی
- امکان ثبت کارکرد پرسنل به شکل حق العمل کاری مطابق فرمول
- تعریف گروه برای پرسنل و تهیه لیست حقوقی
- تعریف کاربر جدید بههمراه کلمه عبور
- کسر بیمه و مالیات از حقوق پرسنل و ایجاد فایل بیمه و مالیات
- قابلیت معافیت مالیاتی برای مناطق محروم یا با انتخاب کاربر
- قابلیت تعدیل سالانه مالیات
- امکان ثبت و عملکرد مزایا مانند عیدی، پاداش و …
- امکان صدور فیش حقوقی
- قابلیت ثبت مرخصی و غیبت پرسنل
- قابلیت ثبت مساعده و وام پرسنل
- ثبت ساعت ورود و خروج هر یک از پرسنل بهصورت دستی
- گزارشهایی از قبیل لیست کارکرد پرسنل
- لیست مرخصی و غیبت پرسنل
- مانده مرخصی پرسنل
- گزارش از وام و مساعده پرسنل
- تهیه لیست بیمه و مالیات
- گزارش پرداخت حقوق بهتفکیک پرسنل
- لیست دستمزد/ حقوق و مزایا
- کنترل تغییرات حقوق و…
- ورود تعداد روز کارکرد جدید جهت تعدیل مزایای پرسنل
- امکان تهیه خروجی ، Excel و از گزارشهای پیشرفته و لیست حقوقی
- قابلیت تعیین سطح دسترسی برای کاربران
ماژول اموال
این ماژول قابلیت های زیر رو با قیمت ( 700.000 تومان ) ارائه میده :
- تعریف اموال به شکل کامل
- امکان تعریف جمعدار اموال
- امکان تعریف انواع دارایی بهتفکیک منقول، غیرمنقول، مشهود، نامشهود، انباری و…
- تنظیم رخدادهای خاص در ساعات و روزهای سال و یادآوری اتوماتیک توسط نرمافزار
- امکان تعریف سطح دسترسی کاربران
- گزارشگیریهای پیشرفته
- امکان تعریف کلیدهای میانبر
- امکان ورود لیستی اطلاعات
- امکان تعریف مراکز
- امکان ورود مشخصات تکمیلی اشخاص
- امکان تعریف مراکز چندسطحی
- امکان تفکیک دارایی بهصورت ساختمان، اراضی، کالا، مالکیت معنوی، حق
- بهرهبرداری، سرقفلی
- امکان تعریف روش استهلاک برای زمان بهرهبرداری و عدم بهرهبرداری بهصورت مجزا
- امکان اختصاص سرفصل حساب به دارایی
- امکان تعریف ساختار پلاک دارایی جهت تولید خودکار شماره پلاک اموال
- محاسبه استهلاک دارایی بهصورت انفرادی و گروهی با رعایت تغییرات در نرخ و بهصورت روزانه
- صدور اسناد استهلاک، انتقال، اموالگردانی
- امکان طراحی گزارشها
ماژول وردپرس
این ماژول قابلیت های زیر رو با قیمت ( 2.000.000 تومان ) ارائه میده :
سامانه مودیان
این ماژول قابلیت های زیر رو با قیمت ( 2.000.000 تومان ) ارائه میده :
ویزیتوری
این ماژول قابلیت های زیر رو با قیمت ( 10.000.000 تومان ) ارائه میده :
سرویس SMS
این ماژول قابلیت های زیر رو با قیمت ( 1.500.000 تومان ) ارائه میده :
برای خرید این نرم افزار به صفحه خرید این محصول برید ...
بیشتر بخوانید
نرم افزار حسابداری رستوران و اغذیه فروشی باید برنامهای باشد که به طور اختصاصی به همین منظور طراحی شده و بتواند نیازهای شما را برای حسابرسی بخشهای مختلف برطرف کند. اینجاست که میتوانید با اطمینان بیشتری به امور حسابداری رستوران یا فستفود خود رسیدگی کنید.
این روزها همه از نرم افزارهایی مانند هلو و ماندگار استفاده میکنند؛ اما شما که حسابهایی شفاف و دقیق میخواهید، بهتر است نرم افزار حسابداری دقیق اغذیه فروشی را از هانا سیستم تهیه کنید. این نرم افزار و قابلیتهای مختلفی که دارد را به شما معرفی میکنیم.
نرم افزار حسابداری رستوران و فست فود هانا
مدیریت حسابها و داشتن امور مالی شفاف که شما را با دردسرهای حسابداری مواجهه نکند یکی از مهمترین وظایف مدیران در محیطهای کاری محسوب میشود. به این منظور استفاده از نرمافزار حسابداری فست فود هانا را به شما پیشنهاد میکنیم.
این برنامه برای ساندویچیها، اغذیهفروشی، رستوران، فست فود و... کاملاً مناسب است و قابلیتهای گستردهای ارائه میدهد. هر قسمت از کار شما که نیاز به امنیت بالاتر و رسیدگی دقیقتری دارد، با این برنامه راحتتر مدیریت میشود.
متخصصین ما در گروه هانا سیستم در تلاش بودهاند تا بتوانند نقصهای سایر نرمافزارهای حسابداری رستوران و اغذیهفروشی را برطرف کرده و در عین حال به آن امکانات کاربردی بیشتری اضافه کنند؛ بنابراین اگر بگوییم این برنامه بهترین نرم افزار حسابداری رستوران به شمار میرود، اغراق نکردهایم.
ماژولهای مهم نرم افزار حسابداری رستوران و اغذیه فروشی
نرم افزار فروش یا حسابداری هانا سیستم با ارائه ماژولهایی مثل مدیریت شعب، ارائه اپلیکیشن مدیریت، کیسوک ثبت سفارش، سفارش گیر گارسون و پنل sms در تلاش است تا بتواند علاوه بر رفع نیازهای حسابداری شما کارها را دقیقتر و سریعتر کند.
این سیستم بسیار ساده طراحی شده و همه میتوانند کار با آن را سریع و به راحتی یاد بگیرند. البته نسخههای متوسط و پیشرفته آن نیز وجود دارند که با توجه به نیاز و انتظارات خود میتوانید هر یک از آنها را تهیه و از مزایای این امکانات پیشرفته برای امور مالی خود استفاده کنید.
امکانات نرم افزار حسابداری رستوران و اغذیه فروشی
نرم افزار حسابداری رستوران هانا با کاربری آسان و پیشرفته میتواند به سرعت سفارشگیری و سرویسدهی به مشتریان را برای شما انجام دهد و در عین حال تخصصیترین عملیات حسابداری را نیز انجام دهد. این امکانات را با جزئیات در زیر به ترتیب توضیح دادهایم.
امکان سفارش مشتریان از طریق QR Code
QR Code یا بارکد به رستورانها و اغذیهفروشیها کمک میکند تا سفارشهای مختلفی که از هر میز رسیده است را خیلی راحت از یکدیگر تفکیک کنند. شما میتوانید برای هر سفارش بارکد مخصوص آن را تعریف کرده و در این برنامه ثبت کنید. البته محیط این نرم افزار با فکر و جزئیات بیشتری طراحی شده است و به شما اجازه میدهد برای هر سفارش یا اطلاعات دیگری را نیز ثبت کنید.
امکان چاپ سفارش مشتری در چند محل
در یک رستوران کارها باید به طور دقیق و در عین حال سریع پیش بروند. شما نباید مشتریان را زیاد منتظر نگه دارید؛ بنابراین فرصت کمی دارید تا هم سفارش را واضح و کامل ثبت کنید و هم آن را به آشپزخانه بفرستید تا آماده شود. ما با طراحی نرمافزار رستوران حسابداری ساده به شما کمک کردهایم در این قسمت از رسیدگی به مشتریان دقیق و سریع عمل کنید.
ابتدا سفارش را در محیط این برنامه با تاریخ تحویل، توضیحات، تعداد و... ثبت میکنید و سپس آن را در چند محل میتوانید چاپ کنید. یکی از آنها به آشپزخانه میرود، دیگری در سیستم میماند و آخرین برگه چاپ شده از آن به دست مشتری میرسد.
امکان تعریف میز و مدیریت آن
مشتریهای جدیدی که به رستوران یا اغذیهفروشی شما پا میگذارند انتظار برخورد خوب، خدمات سریع و پذیرایی شایسته از شما دارند. ما با فکر به این نیاز شما امکان جدیدی را در نرم افزار حسابداری رستوران و اغذیه فروشی هانا فراهم کردهایم تا بتوانید میز جدیدی را تعریف کرده و سپس آن را مدیریت کنید.
با این کار شما میتوانید کسانی را که رزرو نداشتهاند، به میز خالی و آماده سرویس راهنمایی کنید. علاوه بر این، در این سیستم میتوانید مشاهده کنید که این میز در چه موقعیتی قرار گرفته و چند نفره است؛ بنابراین این قابلیت کاربرد زیادی دارد.
مشاهده میزهای خالی
در رستوران شما هر کدام از میزها که خالی میشود دوباره تمیز شده و آماده پذیرایی از مهمانان جدید میشود. این میزها را در نرم افزار حسابداری رستوران و اغذیه فروشی منحصر به فرد هانا تعریف کنید تا بتوانید مدیریت و نظم بیشتری در محیط اغذیهفروشی یا فستفودی برقرار کنید.
مشاوره و خرید نرم افزار حسابداری کارخانه شن و ماسه
مدیریت انبار مطابق فرمول
در یک اغذیهفروشی هرگز نباید موجودی انبار صفر شود یا برخی از مواد غذایی اصلاً وجود نداشته باشند؛ زیرا این باعث نارضایتی مشتریانی میشود که غذاهایی با این مواد اولیه سفارش دادهاند. شما به عنوان یک مدیر آگاه باید این مشکل را از بین ببرید.
با خرید نرمافزار حسابداری رستوران از هانا سیستم و استفاده از قابلیت مدیریت انبار مطابق فرمول میتوانید در این مورد نیز هوشمندانه عمل کنید. هر کدام از موادی که در انبار هستند، قبل از به اتمام رسیدن برای خرید مجدد به شما یادآوری میشوند و همین ویژگی از مشکلات کمبود مواد اولیه جلوگیری میکند.
ایجاد اشتراک برای مشتریان رستوران
مشتریان وفادار همیشه از سمت رستوران امتیازاتی دریافت میکنند که به نوعی پاداش آنها برای انتخاب چند باره و همیشگی این مجموعه است. یکی از کارهایی که اغذیهفروشیها انجام میدهند ایجاد اشتراک برای این مشتریان است تا آنها صرفاً با ذکر یک عدد که تعریف شده است بتوانند خود را معرفی کنند.
در صفحه اشتراک تعریف شده در نرم افزار حسابداری رستوران و اغذیه فروشی آدرس مشتری، تعداد آنها و سلیقه غذایی که دارند وجود دارد و شما دیگر نیاز ندارید که این موارد را هر بار از آنها بپرسید؛ بنابراین مشتری با حس قرابت بیشتری که فقط با تعریف یک صفحه و شماره اشتراک به آنها میدهید، احساس نزدیکی بیشتری با مجموعه شما خواهد داشت که همین منجر به بازگشت مشتری، خریدهای مجدد در آینده و وفاداری بیشتر او میشود.
وصل شدن به دستگاه کارتخوان
نرم افزار حسابداری رستوران و اغذیه فروشی هانا به طور مستقیم به کارتخوان متصل است تا پس از ثبت سفارش و محاسبه قیمت بتوانید هزینه را برداشت کنید. این ویژگی حسابها را دقیق و شفاف کرده و سرعت شما را بیشتر میکند.
تهیه گزارشهای حسابداری
در پایان هر ماه یا هر وقتی که شما بخواهید میتوانید گزارشهای حسابداری و مالیاتی که در این برنامه در اختیار شما قرار میگیرد را مطالعه کنید و از جزئیات حسابها، واریز، برداشت و امور مالی اطلاع پیدا کنید.
تخمین مواد مصرفی و اولیه رستوران برای روزهای آینده
با توجه به میزان مصرف هر کدام از مواد اولیه در نرم افزار حسابداری رستوران و اغذیه فروشی هانا میتوانید پیشبینی این برنامه را برای تهیه مواد اولیه در آینده داشته باشید. این ویژگی کمک میکند تا مدیریت خرید بهتری داشته باشید. چنین قابلیتی کمک میکند تا هرگز با کمبود مواد اولیه روبرو نشوید.
پیشبینی درصد فروش
محاسبه حقوق کارگران، گارسون، پیک، سرآشپز، صندوقدار، نگهبان و... یکی از کارهای بدیهی است که نرم افزار حسابداری باید برای شما انجام دهد. کار متفاوت نرم افزار هانا این است میزان فروش را تا پایان ماه برای شما پیشبینی میکند تا شما برای موارد احتمالی نیز آماده شوید و در صورت لزوم نیز تمهیدات جدیدی بیندیشید.
اتصال به سایر نرمافزارها برای فروش آنلاین
آیا شما به صورت آنلاین نیز فروش دارید و به مشتریان اجازه میدهید از منزل سفارش خود را ثبت کنند؟ پس واجب شد حتماً به خرید نرم افزار حسابداری رستوران و اغذیه فروشی فکر کنید؛ زیرا این برنامه میتواند به برنامههایی مثل اسنپ فود نیز متصل شود تا شما برای مشتریان بیرون بر خود نیز به طور آنلاین خدمترسانی کرده و غذا ثبت کنید.
خرید بهترین نرم افزار حسابداری رستوران و اغذیه فروشی
حسابرسی شما باشد؟ چنین نرم افزاری باید به شما در محاسبه دقیق موجودیهای انبار کمک کند. یک برنامه عالی و کمنقص در این مورد بهتر است ویژگیهایی که توضیح داده شد را برای کاربران خود فراهم کند.
ما در این متن نرمافزار هانا را به شما معرفی کردیم و با توجه به قابلیتها و امکاناتی که ارائه میکند نیز دیگر شکی باقی نمیماند که آن را تهیه کنید. نرم افزار ما با سرعت بالا و استفاده آسان برای حسابداری امور مالی شما طراحی شده است. برای خرید سایت ما را ببینید و درخواست خود را ثبت کرده یا از طریق شماره تلفنهای معرفی شده با بخش فروش صحبت کنید.
سوالات متداول
1. مزیتهای نرم افزار حسابداری رستوران چیست؟
اتصال به سایر سخت افزارها مثل بارکدخوان و کارتخوان، مدیریت انبار و چاپ سفارش مشتری
۲.ویژگیهای نرم افزار حسابداری رستوران و اغذیه فروشی چیست؟
مدیریت انبار مطابق فرمول، امکان سفارش مشتریان از طریق QR Code ، امکان چاپ سفارش مشتری در چند محل و امکان تعریف میز و مدیریت آن
3. چطور میتوانیم برای خرید نرم افزار حسابداری هانا اقدام کنیم؟
از طریق سایت یا به صورت تلفنی با کارشناسان ما در هانا افزار صحبت کرده و سفارش خود را ثبت کنید.
مشاوره و خرید نرم افزار حسابداری مدارس و مراکز غیرآموزشی